hemma!

hej alla blattebananer o svennebananer!<333

 jag kom nyss hem , jag var först med lisa så vi gick t ica och köpte glass och sen så sa jag t rojan och tove att de skulle komma och möta oss så de kom och vi ( HAHAHAHAH ) spionerade på på patricia och hennes killkompis och vi hade faktiskt skit kul och sen så gick rojan och tove för de skulle göra någonting så de gick och senare då så gick lisa och jag t ica igen och köpte läsk och chips (tjockiar) hahah!! men nyss så kom jag hem och satt mig precis framför datan :) haha
bloggar senare ! heråå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha vi va fett sköna på spionera ju :D <3333

2009-07-22 @ 23:49:30
Postat av: Anonym

haha visst:P

2009-07-23 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0