today..

hej !!
idag så vaknade jag vid halv 2 typ sen så ringde sophia och undra om vi kunde göra nåt men jag kunde inte för jag hade inga pengar på busskortet men nu så har jag laddat den.. sen så gick jag t ica för att köpa lite grejer och där råkade jag möta michael jackson nej jag skoja bah jag mötte linna och patricia och sen så snackade jag lite med de och så jag hade bråttom hem så jag gick jag och lyssnade på musik med min vackra michael jackson !! så skön med lite vind oxå pallar inte med värme men dör.. nu smsar jag med stephni och vi typ bestämmer om vi ska göra nåt imron m frida :)
nu så lyssnar jag på michael jackson m the way you make me feel  !!! 
SÅ JÄVLA BRA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0