kl 02:42 = jag ska gå ner och äta :D

tja !
jag är ganska hungrig så roshni och jag ska gå ner och äta ... hehe ... jag baxar typ allting från deras kök!!
de saker ni inte visste om mig typ i förr förra inlägget kan jag berätta om de lite nu 

här kmr de :

jag har haft 6 fingrar i min högra hand so jag har opererat bort när jag var liten ..
okej men men ibland kan jag vara döv okej lyssna roshni jag satt med roshni typ skit nära och en gång snackdee roshni om thailand sen ja bah herrland ! asså ni vet inte hur vi deckade vi låg i golvet typ helt döda men iaf jag har skiljda föräldrar och går typ t pappa varannan helg och där har jag 2 småsyskon och hos mamma har jag 3 småsyskon och alltså e jag störst och det kan vara jobbigt ibland och jag är ju 1,55 cm lång och väger 40 kg okej jag hatar sånna personer som gillar samma sak som mig åhh jag blir så himla irriterande dem som springer och skriker om att de älskar samma sak om mig tex åh gud vad jag älskar cristiano ronaldo elr michael jackson-.- !! asså jag har bara lust att mörda den/dem pesonen/personerna-.-
haha jaag ska gå ner nu och äta och jag bloggar mer imorn , puss !

asso jag måste hela tiden sätta upp bilder på honom ... jag kan inte sluta tänka på honom och det kmr jag aldrig att göra !! älskar han mest och var bästa personen i hela världen !!<3
puss!

Kommentarer
Postat av: runa!

hahah hur pallar du äta på natten ??XD

2009-07-19 @ 20:21:15
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA RASHI ÄR BÄST,DU ÄR SÅ JÄVLA ROLIG HAHA

2009-07-20 @ 02:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0