igår.....

Hann inte skriva vad som hände igår så jag gör det nu ist.
Roshni och jag gick ut och baxade körsbär från ett träd, haha de var fett kul jag kunde typ inte komma upp först och
hängde där som en riktig apa XD sen när jag kom upp kastade jag alla körsbär på roshni och när jag kom ner så sprang vi iväg som riktiga snorungar, hahahah!!
Sen när vi kom hem så åt vi pizza och kollade på tv.... vi kunde inte sova så vi gick upp kl 4 på natten
och drack sprite och åt cookies:)
jag tror vi somnade 5tiden och vaknade 2 typ, sen gick Roshni hem och det var fett tråkigt....
Nu pratar vi i telefon och snart så ska jag gå och äta....


              Puss puss<333333

Kommentarer
Postat av: lisa

fiiiin blogg:)

2009-07-21 @ 14:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0