igår..

tja!
nu ska jag berätta lite om igår : jag mötte lisa och vi gick hem t henne för vi skulle kopera ut lite michael jackson<33 bilder!
sen så gick vi in i lite bloggar och kollade runt .. sen så gick vi ut och tog cykeln och cyklade iväg t bergsbrunna för att möta patricia för vi skulle se hennes hår och det var fint sen så cyklde vi hem i skit mkt fart , haha det var fett nära att vi skulle ramla , haha sen så gick jag hem m bilderna och lyssade på bästa musiken nämligen michael jackson .. jag vet att jag skryter fett mkt om honom men asso jag e skit galen i honom så ni bah vet . HAHAHAHA !!
idag så sitter jag hemma och typ gör ingenting , men iaf jag kanske ska t stan på torsdag och möta stephni och andra vänner , har inte träffat spephni på hundra år!
hahah hejdå ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0