Hmmm .....

ruksana: Öhh, jag vet inte vad ja ska skriva riktigt..... ojdå där lät jag som en Svenne Banan, noooooooo aga soda!!
Okej nu ska jag skärpa mig, ånej nu lät jag som en svenne igen!!
rashea:  jag svär du är fett rolig jag deckarXD
ruksana: hmmmmm, hahahah där va jag fett rolig visst????
rashea: fan jaaa!!
ruksana:Shit du va så rolig igår när vi filmade videon, jag vet inte vad som hände med mig jag bara slängde iväg din mobil och kastade mig på golvet!! Varför låter jag som en swedy när jag skriver:s
rashea: hmm... jag tror du fick det från twilight ....
ruksana: Mm kanske......... Wow Twilight.......okej nu ska jag sluta tjata om den.
rashea: MICHAEL JACKSON MIN ÄLSKLING !!
ruksana:
I know!!!!! asså ska vi sluta elr??
rashea: eh nej !! ita she zene fore go hamajzomi zombolo bitre ni !!
ruksana: asså jag tror inte dem som läser fattar nåt.......
rashea: skit i dem faaaan !!XD de behöver inte fatta !!
ruksana: okej hejdå, palla skriva mer!!
rashea: nooooooooooooooooooooooooooooo!!

BILDER FRÅN SAMTALET:

1. BILDER PÅ RASHEAS ÄLSKLING ! asså jag älskar verkligen honom , asså när hans dotter pratade på minnescermoni så började jag gråta och tårarna bara rann .... jag har en sån här stor kärlek för honom! jag har skit ont i hjärtat när jag tänker på honom så kom tillbaka michael, mitt hjärta är krossat ... rest in peace !!<3





2. RUKSANAS FAVVO BILD
               Woho!! om nån gillar twilight som jag , jag svär jag kmr mörda den , tänk en sån galen bengal !! jag kmr hämta tofflor !! haha
               

Kommentarer
Postat av: stephni

hahaaha -.-'

2009-07-19 @ 14:08:19
Postat av: bäst!

hahahaha så du är döv ? hahahhaha gud XD älskar din blogg den är bäst !!

2009-07-19 @ 20:22:42
Postat av: lisa

hahaha fett sköna XD

2009-07-21 @ 14:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0