heloo!! ( roshni gästbloggar)

hej!
Det är ruksana, Rashi pallade inte skriva så ja gästbloggar lite ( om man kan kalla det så??)
Idag har det inte hänt så mycket jag vaknade runt 12 och rashi typ kl1, hon sover verkligen som en
åsna/stock.... hennes ben flyger hit och dit, och idag sov hon på mig !! och det stör mig fett mkt men man kan inte göra något åt det .. Ni vet när Rashi skrev att hon var döv, det e faktiskt sant, hon hör typ ingenting såhär var det igår kväll:

Jag sitter och läser när jag hör Rashis mage kurra....
Jag: Är du hungrig??
rashi:va nej vrf ska jag vara det ??:S
Jag: Din mage kurrade ju nyss?
Rashi:VA? gjorde den ?
jag: eh hörde inte du det ?:S
rashi: eh nej ...
Jag: Shit vad döv du är!!!
rashi:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!

okey så här var samtalet ...
men asså nu ska jag ut och baxa körsbär (hehe) så heydå !!



Kommentarer
Postat av: anonym

vem e det där ??

2009-07-19 @ 20:21:43
Postat av: stephni

haha rashi din döva uunnge x)<33

2009-07-19 @ 21:45:55
URL: http://steephnileanage.blogg.se/
Postat av: rashea

HAHAH!!XD jag vet !!

2009-07-20 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0