hej!

hej ! 
jag vaknade typ vid 11 och fixade mig för jag skulle t eriksberg m roshni .. vi ska typ gå omkring och chilla ! juste jag kan berätta vad jag gjorde igår ... först gick roshni och jag t stan och köpte lite grejer sen så när vi kom hem så bakade vi cookies och det var inte så gott ... jag hade en blogg förut och den tog jag bort för det var så tråkigt att blogga men nu börjar jag igen !! jag gjorde själv cocos bollar medans roshni duschade !! asså jag råkade smälta smöret fast man skulle inte göra det, så det blev lite misslyckat ...
                                                            

                                      Några saker ni inte vet om mig är: 

                  1. jag hade 6 fingrar på min högra hand när jag föddes :S snyggt!
                  2. jag är ganska döv !! när jag pratar i telefon m roshni så måste jag 
                  typ byta öra !!
                  3. jag har 5 syskon (både från mamma och pappas sida )
                  4. jag är 1,55 cm och väger 40 kg
                  5. jag hatar såna personer som gillar samma saker som jag ...
jag bloggar mer ikv ! puss!.....
+ jag älskar michael jackson och cristiano ronaldo !! hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0