question(stavning)/answer(stavning)

1.vad/vem fick dig att skratta idag?
hahah roshni så klart :)

2.vilken skostorlek har du ?
36-37

3.vill du klippa dig ?
eh aa :)

4.skrattar du mkt ?
aa typ 24/7:)

5.biter du på naglarna ?
fan aldrig ..

6.har du lockigt hår ?
nej :)

7.har du svurit idag?
skit många gånger :)

8.sover du mkt ?
japp som en åsna :)

9.har du ngt smeknamn ?
mm rashi :)

10.älskar du ngn  nu ?
Så klart ni vet ju :)

11.har du roligt nu ?
fett roligt:)

12.pratar du mkt ?
Aa ibland:)

13.anväder du smink varje dag ?
ibland när jag ska ut :)

14.vilken är din favorit film ?
grudge ,ganska länge sen  jag såg den :)

15.vilket är ditt favoritmärke?
Adidas..

16.vem/vilka litar du på mest ?
roshni och Lisa:)

17.vilken hårfärg har du ?
Svart typ:)

18.vilket år var sämst 2008/2009?
jag tkr 2009:(

19.har du ätit godis idag ?
haha jaa :)

20.gillar du twilight?
jag har inte läst böckerna elr sett filmen och kommer aldrig att palla :)

Kommentarer
Postat av: Sophia

nehepp då vet jag att du inte tror att du kan lita på mej

2010-05-16 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0