omg vilken tönt !!

jag hatar såna personer som tkr illa om michael jackson !!vrf ska man hata någon som man inte känner ?
det är e kvinna som inte har ngt liv!!
igår så gick jag in på desirees blogg och då hade hon skrivit om mj och sen så gick jag in på hennes kommentarerna och då så skrev en tjej att "han ser äcklig" ut jag fick en sån jävla bengal damp så jag gick in på hennes blogg och skrev"han e bättre än dig han e mitt liv och så vidare sen hon bah om han e ditt liv så ser han äcklig ut ... asso hon har verkligen problem.. sen jag bah :"jävla cp du går fan ut på utseende , fjortisar kan inte ens tänka så säg ingenting om honom "!! asso gå och döö fan !!
bara för jag hade sagt det så skrev hon västa inlägget om honom , asso du har verkligen inte ngt liv !
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
!!!


Kommentarer
Postat av: -O

Hjlp oss att minnas Michael Jackson! Bra blogg, massa kramar från oss

2009-08-07 @ 21:47:44
URL: http://remembermichaeljackson
Postat av: Roshni

HAHAHAHAHA bengal damp??!

2009-08-11 @ 14:57:56
Postat av: Diamearl

vilken idiot!!

2009-08-12 @ 19:49:26
URL: http://diamearl.blogg.se/
Postat av: ...

du skriver bara om mj ju,

2009-08-28 @ 21:06:51
Postat av: rashea

och jag gör det bara för jag älskar honom ?:S

2009-08-29 @ 11:32:23
URL: http://bbebbis.blogg.se/
Postat av: BLABLABLABLA

Jag tycker han va skit dålig. Hans låtar sög och han ser ut som en alien.

2009-12-19 @ 01:30:49
Postat av: hilda =)

BLABLABLA:du vet ingenting om honom dumbom! han var kungen av pop och hade en hemsk barndom och skitdåligt självförtoende! hans pappa slog honom och sa att han va ful!! och hans låtar är historiska! du vet nog ingenting om honom! besök aldrig den här bloggen igen! förresten så va han assnygg och supersöt!

2010-01-17 @ 15:47:48
Postat av: hilda =)

vilken jävla idiot asså!! hon kan lika gärna dö för f*n!

2010-01-17 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0